Aktualności

Wakacje nad muchową rzeką !Wakacje nad muchową rzeką !
2016-06-24 // czytaj cały
Wędkowanie na muchę w czasie upałów bywa dosyć trudne. Dzisiaj termometr wskazał aż 35 stopni. Było gorąco i parno a rybki jakoś dały skusić się do brania. Dobry dzień w dobrym towarzystwie !
FLY FISHING W NAJLEPSZYM WYDANIU. Czyli ogromne pstrągi z naszej ostatniej wyprawy !FLY FISHING W NAJLEPSZYM WYDANIU. Czyli ogromne pstrągi z naszej ostatniej wyprawy !
2016-06-15 // czytaj cały
Wyjazd zorganizowany bardzo szybko, po dosłownie jednym telefonie. Wybraliśmy się na łowisko pstrągowe które w ostatnim czasie obdarowywało muszkarzy pięknymi okazami kropkowańców. Nie zawiedliśmy się i my. Ryby jakie złowiliśmy na miarce wskazywały - 64,60,58 i 56 cm. To było istne szaleństwo !
W dniach 8-10 lipiec zapraszamy na wędkarski weekend na Słowację !W dniach 8-10 lipiec zapraszamy na wędkarski weekend na Słowację !
2016-06-08 // czytaj cały
W dniach 8 - 10 lipiec tj. piątek - niedziela ruszamy na ryby na Słowację. Chyba nie trzeba przedstawiać atrakcji tamtejszych rzek. W planie są dwa nowe łowiska do zrobienia. Po więcej informacji zapraszam do zakładki -,,umów się na wyprawę". Zapraszam !
Ostatnie dni były owocne !Ostatnie dni były owocne !
2016-06-02 // czytaj cały
W miarę stabilna pogoda oraz odpowiedni poziom rzek sprawiły, że ryby stały się aktywne na dobre. Ostatnie dni były wyjątkowo dobre jeżeli chodzi o pstrągi. Złowiliśmy naprawdę sporo ryb. Zabawa jak się patrzy !
Lesson: Fly Fishing Topic: Dry FlyLesson: Fly Fishing Topic: Dry Fly
2016-05-20 // czytaj cały
Piękna pogoda, krystalicznie czysta woda i chęci do nauki. Tym razem wraz z Louisem oraz Grzesiem wybraliśmy się nad Białkę. Cel: nauka wędkowania na suchą muchę. Mieliśmy szczęście. Aura dopisała więc i ryby dobrze współpracowały. Największa rybka dzisiejszego dnia - pstrąg potokowy 46 cm !
Fotorelacja z kilkudniowej ekspedycji po SłowacjiFotorelacja z kilkudniowej ekspedycji po Słowacji
2016-05-13 // czytaj cały
Kilka telefonów i małe przedstawienie Słowackich rzek. Potwierdzenia gotowości spłynęły od chłopaków z pomorza. Jedziemy na ryby ! Rezerwacja kwatery i licencji to już formalność. W ten właśnie spontaniczny sposób nasza wyprawa stała się faktem. A jak wszystkim wiadomo spontany są najlepsze, ale o tym przekonacie się po przeczytaniu relacji. Zapraszam !
Rybki biorą !Rybki biorą !
2016-04-27 // czytaj cały
Ostatnie dni które spędziliśmy nad górskimi rzekami, dały nam sporą ilość ładnych ryb. Poziom wody jest już stabilny a prognozy na najbliższe dni są optymistyczne. Pstrągi dostały wyraźny bodziec do żerowania.
Zarybienie rzeki Białki dwulatkiem pstrąga potokowegoZarybienie rzeki Białki dwulatkiem pstrąga potokowego
2016-04-20 // czytaj cały
Na początku działalności portalu gorskierzeki.pl zamieściliśmy krótką informację - ,,portal powstał m.in w celach odbudowy rzeki Białki". Wspólnie z członkami koła PZW Białka udało się stworzyć wspaniałe łowisko. Dziś rzeka Białka jest bez porównania bardziej rybna, a złowienie pstrąga 45cm+ staje się codziennością, co kiedyś było prawie nie do osiągnięcia. Zapraszam do obejrzenia zdjęć z zarybienia.
Piękny pstrąg potokowy z naszej muchowej wyprawy !Piękny pstrąg potokowy z naszej muchowej wyprawy !
Pstrąg potokowy to w mojej opinii najbardziej muchowa ryba Polski. Dlatego staje się też automatycznie bardzo poszukiwanym trofeum. Przechytrzenie szczególnie dużych okazów jest nie lada sukcesem.
Wędki muchowe - poradyWędki muchowe - porady
2016-04-13 // czytaj cały
Bardzo często dostaję maile zawierające pytania odnośnie doboru odpowiedniej wędki muchowej. Dostosowanie wędziska do naszych potrzeb jest dosyć proste. Trzeba tylko zastanowić się nad tym gdzie będziemy łowić i jaką metodą. Wszystko znajdziecie w najnowszym odcinku. Zapraszam.