x

Wyprawa wędkarska na Słowenię, Pstrągi marmurkowe

2024-04-28
< wróć do aktualności
Wyjazdy na Słowenię stały się już u nas tradycją. Każdego roku od prawie 10 lat jeździmy nad najwspanialsze muchowe łowiska Europy, jakie posiada właśnie Słowenia. Są to wyprawy kameralne dla 3, maksymalnie 4 osób. Mamy zapewniony 3 gwiazdowy hotel oraz pełne wyżywienie, a rzeka przepływa tuż obok hotelu. Jak widać wszytko jest przemyślane i zapewnione, a nam pozostaje tylko cieszyć się z wędkarstwa i okoliczności przyrody przepięknej Słowenii !

W tym roku na wyprawie byliśmy w trzy osoby. Na wstępie dodam, że był to jeden z weselszych wyjazdów wędkarskich na Słowenię w naszym wykonaniu. Krzysiek oraz Kamil wykazali się wyjątkowym poczuciem humoru. Nie brakowało więc ciętego żartu oraz ciekawych rozmów nie zawsze związanych z wędkarstwem.

Na Słowenii spędziliśmy jak zawsze 6 dni w czasie których zwiedziliśmy naprawdę pokaźny kawał wody. Każdego dnia łowiliśmy ryby od samego rana aż do wieczora by później wrócić na wypasioną kolację, do naszej gospody. Rano mieliśmy zapewnione śniadanie w formie szwedzkiego stołu, natomiast wieczorem dwa regionalne dania, oraz zawsze przepyszny deser. Krzysiek oraz Kamil mówili, że jadą bez wyraźnych oczekiwań, grunt by była dobra zabawa. Z kolei wracając każdy zgodnie stwierdził, że na wyprawie było wszytko co powinno być na takim wyjeździe. Dużo brań, piękne widoki, krystaliczna rzeka, wspaniałe ryby, pyszne jedzenie i duża dawka szczerego humoru ! Słowenia jak zawsze dała czadu dlatego można odłożyć kolejny wyjazd wędkarski do klasera wyjątkowych muchowych wspomnień ! Za rok znowu wracamy na Słowenię w dniach 22-27 kwiecień 2025.

Chcesz się z nami wybrać na ryby do Słowenii ? Napisz lub zadzwoń gorskierzeki@gmail.com tel. +48512619452.

Chłopaki do zobaczenia w wakacje !